انا طلب حل للمشكله في علقتي مع خطبتي و اهلي

0
انا مش عارف ابداء من اين انا اهل خطبتي مش عراف اذا كان يحبون او لا و امي تقول انا ممتها هي الي هتخرب حياتك وانا سعات بشوف كده وسعات بشوف غير كده المهم انا بشيل مع خطبتي فلوس للشبكه و لما جمعت اول 1000 جنيه قالت ام خطبتي ان ننزل نشتري اي شيء من الشبكه المهم و فقت و عرت علي اهلي الموضوع و وافقو الخلاف حصل اني امي عيزه تجيب اسوره و العروسه عيزه غوايش امي و اماه اتفقو علي يوم الاحد و عندما حدث الخلاف امي لم تتصل بي ممتها علشان تلغي الميعاد و بتالي اني ممتها زعلت و تقول هذا قلت تقدير و اهل ختبطي زعلنين اني امي مش بتكلم حد فيهم علي الرغم اني اهل خطبتي كويسن بس انا مش عارف اعمل ايه مع امي علشان اخليها تكلم ممتها وغير كده اني اهل ختبطي ضغتين عليها و يقولون ان بي الوضع ده مش هينفع الخطوبه حد يقول لي حل انا مش عارف اعمل ايه

arb3.maktoob.com/vb/index.php | هذا المحتوى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © ثقافة زوجية

تصميم الورشه