يارب الاقى حل لحياتى الزوجيه

0
بسم الله الرحمن الرحيم
انا متزوجه منذ4سنوات تزوجت زواج تقليدى وكان زوجى يسافر فى بداية زواجى اكتشفت خيانته كان يتكلم مع واحده متزوجه فى التليفون يكلمها يوميا واجهته فحلف انه مش هيكلمها تانى قعد معايا 5شهور ووسافر ولم يحدث حمل واكتشفت انه لا يزال يكلمها وهو مسافر وجاء من السفر بعد 6شهور وحدثت مشاكل كثيره بسبب هذه الخيانه ولكنه لم يتراجع الى ان جاء اليوم الذي كشفه الله امام الجميع وهى لانهم جيران وبكى وندم على ما كان منه واعتذرلى كتير وانا سامحته وسافر ورحت معاه اوصله للمطار وكان عادى وتانى يوم ارن عليه او اكلمه وهو مش بيتكلم ولا بيرن كان مبيت النيه انه يطلقنى لانه كا بيعتقد انى سبب كشف خيانته للجميع ولكنى اقسمت له انا مظلومه واللى حصل هو النهايه الطبيعيه للى بيعصي ربنا وبعد ما سافر بااسبوع اكتشفت انى حامل بعت له رساله فكلمنى وواعتذرلى كنت قاعده عند بابا طول فترة الحمل مكنش بيبعت مصاريف اعتمد على انى موظفه هو استلف فلوس كتيييير من الناس وهو اول سفره عشان الشغل وخسر واصبح مديون بقاله 3سنين و5 شهور منزلش ولا نزل عشان خاطر ابنه ومسدد ش ديونه ومبيبعتليش مصاريف الا بعد محايله فى السنه مره وسمعنا من ناس انه مش ماشي كويس وهو طلب منى مرتين ان حنا ننفصل بس كنت خايفه عشان ابنى وقدمت تنازلات عشان ينزل ومنزلش واستلفت وبعتله فلوس عشان ينزل منزلش وقع عليا طلقه بسبب انى روحت عند امى من غير ما استنه رده بالموافقه انا بعتله رساله عرفته انى راحه لان ابى مريض وطلب من ابويا فلوس عشان ينزل ابويا رفض يديله والوقتى حصلت مشكله تانيه انه بعت تليفون عن طريق شركه ومندوب من الشركه هو اللى هيجيبه بس المندوب اتصل على حمايا قاله حد يقابلنى فى مكان معين ياخد التليفون لانه معرفش يوصل للبيت فحمايا طلب منى اروح فبعتله رساله وانا راحه باانى راحه استلم التليفون واستلمته وروحت كلمنى ازاى اقابل راجل غريب وزعل وقال انه معتش الزمه واانه هيطلقنى وانا قولت يفعل الله مايريد انا عارفه ربنا وبشوف ربنا فى كل حاجه واستحى انى اعصيه اعمل ايه دلوقتى هل استمر ام انفصل ؟؟؟؟؟؟؟


http://ift.tt/H2nC1e | هذا المحتوى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © ثقافة زوجية

تصميم الورشه