احترت مع مراتي

0
في اول الموضوع انا متزوج من 3سنوات بصراحه ما كانش علي حب في اوله كنت بحب واحده غيرها بس المشكله ان ماكنش ينفع ارتبط بيها عشان كانت مرات ابوها ان كنت فرحان بالحكايه في اولها وكانت بالنسبه ليه لعبه وكانت معرفتي بمرت ابوها جنسي بحت وكانت حاجه غريبه بالنسبه ليه المهم بعد اما اجوزت وخلفت حسيت باني اللي بعمله ده حرام وان مراتي متستهالش مني كده فقررت اني ارجع عن اللي بعمله مش بس كده لا اعترفت لمراتي اني كنت ارافق مرات ابوها اللي هي بلاساس خالتها لان امها متوفيه المهم حدثت بعض المشاكل والمشادات حتي قمت بانهائها جميعا المشكله الان ان مراتي لا تعطيني حقوقي الشرعيه ولا الاجتماعيه حتي انها جعلت الشيطان يتسرب الي نفسي من جديد فانا في حيره من امري هل ارجع الي الطريق الخطآام ان اعرف واحده تانيه عليها ام اتزوج عليها وهذا الحل ليس بقدرتي الان فارجو منكم المشوري وان تدلوني علي الخيار الصح

http://ift.tt/H2nC1e | هذا المحتوى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظه © ثقافة زوجية

تصميم الورشه